Friday, November 6, 2009

Manchester United -united we stand



MAN UTD...club bola yg ku minati sejak kecil.cmne aku bleh terjebak ngan club ni ek??

1. Ini sbb abg ipar aku la yg promote2 club ni mase aku drjh stu..tme tu player yg aku minat..David Beckham dgn free kick die yg mantap tu..haha..sampai skang RED DEVIL ttp di hati ku..hehe..walaupn da merosot skit sejak Ronaldo da gi Real Madrid tu..

2. Mungkin sebab aku suka dengan warna merah yg bg aku smangat utk sokong club tu..haha
warna merah man utd menyebabkan hati aku tertarik..dr dlu hidup aku ngan warne merah je..tak boleh dipisahkan..rumah sukan pn dr skola menengah sampi ke universiti warna merah gak..adeh,.

3. Position yg aku selalu main adalah keeper..haha..aku suke jd keeper sbb tak payah nak lari penat2..tangkap bola je keje..tp kelemahan aku ialah bola tinggi..tu dr dlu xboleh nak elak..sbb aku ni pendek je..hehe...keeper idola aku ialah Van der sar..keeper man utd yg mantap..aku pn ske tgk Ben foster..die pendek tp still bleh ade potensi nak dpt 1st team Man utd..

sume player man u mempunyai style n skill trsndri..haha..musuh utama iaitu chelsea,liverpool ngan arsenal...truskan usaha lg man u..aku ttp menyokong mu...hehehe

No comments:

Post a Comment